כדי שאנשי מכירות יוציאו את המקסימום מהעבודה שלהם, הם חייבים לעבוד מול יעדים.

בד"כ היעד המרכזי שמציבים לאנשי מכירות הוא יעד סגירות (כמה מכירות אני רוצה שאיש המכירות יעשה בחודש).
בהתאם לביצועים של איש המכירות, נגזר השכר שלו.

יעד הסגירות הוא יעד חשוב, אבל בניגוד לדעה הרווחת, הוא פחות חשוב מיעדים אחרים. לא רק זה… יעד הסגירות הוא אחד היעדים שמייצרים ביצועים בינוניים, לא יותר.

מהם היעדים החשובים באמת לאנשי מכירות?
מהם היעדים שיביאו אותם לשיפור ביצועים מתמיד ולביצועי שיא?

בדיוק בכך עוסק הסרטון שלהלן:

 

סרטון זה הוא חלק מסדרת סרטונים ייחודיים שהוכנה לקראת "תכנית מרשל" – תכנית ייחודית ופורצת דרך שמאפשרת להוביל אנשי מכירות לביצועי שיא במינימום מאמץ.

במסגרת התכנית אנחנו נבנה יחד עם כל אחד מהמשתתפים שיטת מכירות ותהליך מכירה שמותאמים לחברה שלו.

התכנית בנויה מ-3 מפגשים, בימי חמישי, בתאריכים 28.2.2019, 7.3.2019, 14.3.2019.

למידע נוסף והרשמה, מלאו את פרטיכם כאן:




אנחנו שונאים דואר זבל לפחות כמוכם. לעולם לא נעביר את כתובת המייל שלכם לאף אחד. בלחיצה אתם מאשרים קבלת עדכונים מביזנס וויזארד אך תוכלו להסיר את עצמכם בכל עת.

לפרטים ומידע נוסף על תכנית מרשל, לחצו כאן.

אם מעניין אתכם להשקיע מאמץ קטן מאד (3 ימים של עבודה איתנו), כדי לקבל בתמורה את היכולת להוביל את הצוות שלכם למכור הרבה יותר, השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

כמו תמיד, אתם מוזמנים להגיב, לשאול שאלות או סתם להתווכח 🙂
אנחנו כאן – תרגישו חופשי לדבר איתנו!

תגובות פייסבוק