מה אנחנו עושים עבורך

1. גילוי לקוחות

כדי להמיר יותר בכל תהליך שיווק ומכירה, יש צורך להכיר לעומק את הקהלים הפוטנציאליים השונים. גילוי לקוחות הוא תהליך בו אנחנו “נכנסים לראש” של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

2. קונספט

לפי מה שגילינו בשלב הראשון, אנחנו בונים תכנית אסטרטגית, תכנית שמהותה היא תמיכה בהשגת היעדים העסקיים של החברה, ומאפיינים את המנגנון שנבנה עבורכם.

3. בניית מנגנון

אנחנו בונים עבורכם את כל המנגנון החל מדפי נחיתה/מכירה ואוטומציות ועד בניית תהליך המכירה – החל ממסרים ועד תסריטי שיחה, והטמעה שלו – ליווי מקצועי של מנהל המכירות.

4. בניית קמפיין

איפיון ובניית מנועים שיזרימו תנועה של לקוחות רלוונטיים אל התהליכים השונים שנבנה, כך שנוכל להגיע לכל אחד מהקהלים שרוצים לגרום להם להפוך ללידים.

5. אופטימיזציה

אנחנו מנהלים מדידה ובקרה שוטפת מהרגע שהקמפיינים עולים. בודקים כל הזמן כמויות ועלויות לידים, ומטייבים תוך כדי תנועה. ואם צריך, אפילו בונים מנגנון חדש.

במשפט אחד –

שימוש חכם בכלי השיווק הדיגיטלי

וקצת יותר ממשפט אחד – השיווק הדיגיטלי מעמיד לרשות חברות וארגונים כלים רבי עוצמה, ואין סוף אפשרויות. הוא מאפשר להגיע לקהל ממוקד מאד, להעביר ביעילות מסרים פשוטים לצד מסרים מורכבים, להניע ללקוחות,  לגייס לידים, לתמוך בתהליכי מכירה, להשפיע על דעת הקהל, ליצור מעורבות, להגדיל ערך חיי לקוח ולהקטין עלויות גיוס לקוח.

האתגר

העוצמה הזו יוצרות גם אתגר לא פשוט. מכיוון שבאמת אין סוף לאפשרויות, קל מאד ללכת לאיבוד בסבך הכלים, המדיות וההזדמנויות. הפיתוי ”להרים עוד קמפיין“, לעשות שיווק מגניב , ליצור חשיפה שתעלה על המתחרים או סתם להשתעשע בכלים ובמדיות השונות הוא גדול.

הדרך שלנו

רואים את השיווק הדיגיטלי בצורה שונה מאד מהמקובל. בזה נשמע מובן מאליו, כולם רוצים להשיג את היעדים העסקיים, אבל ברוב המוחלט של החברות שמשתמשות בשיווק דיגיטלי, הפער בין הרצון להשיג יעדים עסקיים לבין היישום בפועל הוא פער עצום. ראינו כבר מאות מקרים בהם חברות השקיעו הון עתק (בחלק מהמקרים מאות אלפי שקלים) בקמפיינים שלא תרמו דבר וחצי דבר לקידום היעדים העסקיים של החברה. כשאנחנו בונים ומנהלים את השיווק הדיגיטלי עבור חברות אנחנו פועלים בהלימה לאסטרטגיה, למטרות וליעדים של החברה. כל טקטיקה שננקוט בה היא חלק מתכנית להשגת היעדים העסקיים של החברה. אנחנו רותמים את יכולות של השיווק הדיגיטלי מייצרים מכפיל כוח עצום שמשמש מנוף לצמיחה של החברה ומאפשר לייצר תוצאות יוצאות דופן והחזר גבוה מאד על התקציב המושקע בשיווק.

חלק קטן ממה שקרה בעסקים שבהם יישמנו את הגישה

דברו איתנו

שיווק דיגיטלי זו הדרך שלנו להשיג יעדים עסקיים עבור הארגון שלך

רוצה להעיף את העסק שלך לגבהים חדשים?

אנחנו מחויבים לתוצאות מדהימות

אנחנו רוצים לשמוע ממך