מי שעוסקים בגיוס של אנשי מכירות יודעים שיש הרבה מאוד מרכיבים בהחלטה הזו.
בדרך כלל מגייסים מחליטים האם להעסיק עובד מכירות בהתאם לשני פרמטרים:

הפרמטר הראשון שהם בודקים זו יכולת המכירה של איש המכירות.
כלומר האם איש המכירות "יודע" למכור, להתבטא, לסקרן את הלקוח ולשכנע אותו לרכוש.

הפרמטר השני שהם שמים עליו את הדגש זה הרקע הרלוונטי שלו.
האם הוא עבד בעבר בתחום, באיזה תחומי מכירות, מה חשבו עליו המעסיקים ועוד.

הניסיון שלנו בביזנס וויזארד לימד אותנו שיש עוד מרכיב אחד שהרבה מאוד מגייסים טועים, ולא מתייחסים אליו.
הטעות הזו עלולה להתברר כקריטית ולמנוע גיוס מוצלח.

לא משנה כמה אתם מתרשמים מהיכולות של אנשי המכירות והרקע שלהם, התעלמות מהמרכיב הנוסף הזה תקטין משמעותית את הסיכון בבחירת איש מכירות לחברה שלכם.


אז מה המרכיב הסודי הזה שהרבה מאוד פעמים שוכחים ממנו?

צפו בסרטון ותדעו מה חובה לשאול כבר בגיוס איש המכירות הבא שלכם:

 

 

כמו תמיד, אתם מוזמנים להגיב, לשאול שאלות או סתם להתווכח 🙂
אנחנו כאן – דברו איתנו!

תגובות פייסבוק