בעלי עסקים (ואנשי מכירות) רבים מבלים זמן רב במעמד מכירה בלהסביר ללקוח את המוצר או השירות שהם מוכרים,
את התועלות ממנו ולמה כדאי לרכוש אותו. 

כשהלקוח לא רוכש, אנחנו שואלים את עצמנו "איך זה שהוא לא מבין כמה זה טוב בשבילו…?"

אז האמת היא – שבמקרים רבים, הלקוח מבין את התועלות של המוצר או השירות – פשוט לא אכפת לו!

מה זאת אומרת לא אכפת לו? צפו בוידאו…

.

כמו תמיד, אתם מוזמנים להגיב, לשאול שאלות,
להתווכח אם משהו לא נראה לכם
או לשלוח את הבלוג לעמוד בפינה… 

תגובות פייסבוק