יופי של תובנות!
המילה שלך היא חשובה. אמרת/הבטחת משהו, תעשה הכול כדי לקיים אותו. זה נכון כלפי המשפחה, החברים וגם כלפי הלקוחות.
לחזק את דבריך, לקוח פוטנציאלי שביקש את מחיר המבצע, שבינתיים הסתיים, יעריך את המוכר יותר וגם הוא ידע שמילה זאת מילה.
גם אני עשיתי בעבר את הטעות הזאת, ומה גיליתי? גיליתי שהלקוחות שביקשו את ההנחה אחרי, לא רק שקיבלו הנחה אלא רצו עוד ועוד. הם התלוננו, הם גילו אי-שביעות רצון… בקיצור, לא שווה למכור להם.
כדבריך, שווה להפסיד מכירה או שניים עכשיו כדאי להרוויח יותר מכירות בעתיד.
יופי של תובנות!
המילה שלך היא חשובה. אמרת/הבטחת משהו, תעשה הכול כדי לקיים אותו. זה נכון כלפי המשפחה, החברים וגם כלפי הלקוחות.
לחזק את דבריך, לקוח פוטנציאלי שביקש את מחיר המבצע, שבינתיים הסתיים, יעריך את המוכר יותר וגם הוא ידע שמילה זאת מילה.
גם אני עשיתי בעבר את הטעות הזאת, ומה גיליתי? גיליתי שהלקוחות שביקשו את ההנחה אחרי, לא רק שקיבלו הנחה אלא רצו עוד ועוד. הם התלוננו, הם גילו אי-שביעות רצון… בקיצור, לא שווה למכור להם.
כדבריך, שווה להפסיד מכירה או שניים עכשיו כדאי להרוויח יותר מכירות בעתיד.
הי מוטי,
מה אתה מציע לומר אם המכירה הסתיימה אבל אני שוקלת לפתוח אותה לעוד כמה ימים בהמשך?