הרבה פעמים אנחנו נתקלים בכך שאנשי מכירות פשוט לא אוהבים לעשות פולואפ מול לקוחות.
זה קורה כי הם מקבלים את התחושה שכשהם עושים את זה, הם מציקים ללקוח.
שיחות פולואפ מהסוג הזה ("המציק") הן בד"כ לא נעימות, ולכן אלו שיחות ששני הצדדים מנסים להימנע מהן.

הסיבה היחידה לשיחות לא נעימות כאלה, היא שתהליך הפולואפ מבוצע בצורה לא נכונה.

אז איך עושים תהליך פולואפ נכון שהלקוחות לא רק שלא יוטרדו ממנו, אלא אף יודו עליו?
הכנו לכם סרטון שמסביר בדיוק את זה:

 

סרטון זה הוא חלק מסדרת סרטונים ייחודיים שהוכנה לקראת "תכנית מרשל" – תכנית ייחודית ופורצת דרך שמאפשרת להוביל אנשי מכירות לביצועי שיא במינימום מאמץ.

במסגרת התכנית אנחנו נבנה יחד עם כל אחד מהמשתתפים שיטת מכירות ותהליך מכירה שמותאמים לחברה שלו.

התכנית בנויה מ-3 מפגשים, בימי חמישי, בתאריכים 28.2.2019, 7.3.2019, 14.3.2019.

למידע נוסף והרשמה, מלאו את פרטיכם כאן:




אנחנו שונאים דואר זבל לפחות כמוכם. לעולם לא נעביר את כתובת המייל שלכם לאף אחד. בלחיצה אתם מאשרים קבלת עדכונים מביזנס וויזארד אך תוכלו להסיר את עצמכם בכל עת.

לפרטים ומידע נוסף על תכנית מרשל, לחצו כאן.

אם מעניין אתכם להשקיע מאמץ קטן מאד (3 ימים של עבודה איתנו), כדי לקבל בתמורה את היכולת להוביל את הצוות שלכם למכור הרבה יותר, השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

כמו תמיד, אתם מוזמנים להגיב, לשאול שאלות או סתם להתווכח 🙂
אנחנו כאן – תרגישו חופשי לדבר איתנו!

תגובות פייסבוק