בשבועות האחרונים גוגל מעוררת "מיני רעידת אדמה" בעולם השיווק בדואר אלקטרוני. גוגל שינתה את הממשק של שירות הדואר Gmail, שיודע לזהות ולנתב מיילים המגיעים ממשווקים.
אז אחרי ששקעו קצת ענני האבק,
הגיע הזמן להגיד את האמת –
השינוי ב Gmail מעולה למשווקים (או לפחות לחלק מהם…).
איך תדאגו להיות בצד הנכון של השינוי, מהם שלושת הדברים שעליכם לעשות כדי שהלקוחות שלכם ימשיכו לקרוא את המיילים שלכם, מהי "תכנית החלוקה" של דואר אלקטרוני – כל זאת בוידאו הזה.
צפיה מהנה (ומועילה…)
תגובות פייסבוק
כרגיל, מצוין!
"דבר דבור על אופניו"
תודה!
תודה אלחנן.
את הביטוי הזה לא שמעתי שנים… 🙂
יופי של וידאו, ממוקד וענייני.
הטיפ של יצירת תוכן איכותי היה רלוונטי תמיד לשיווק בדיוורים, ועכשיו מקבל חשיבות גדולה יותר.
קשה להגיד באמת איך דברים יתגלגלו בנושא הלשונית קידומי מכירות בג'מייל, משום שכרגע לא ברור באיזה תדירות האדם הממוצע פותח אותן והאם הוא מתייחס שונה לאימייל שמגיע לשם.
במאמרים שונים ברשת העלו השערה שלאחר זמן מה יתכן מאוד שזה יצור הרגל שימוש קצת שונה אצל המשתמשים, דבר שיכול גם להועיל בסופו של דבר גם להם וגם למשווקים.
הי אופיר
בהחלט עוד מוקדם לדעת איך השינוי ישפיע בטווח הארוך ואני בטוח שבסופו של דבר הוא יועיל.
בכל מקרה – אני לוקח את זה למקום של להיות יותר טוב במה שאני עושה, וזה אף פעם לא יכול להיות רע…
שלום מוטי ותודה על הוידאו המעניין.
השינוי בג'מייל עדיין טרי וככל שאני רואה אצלי, שיעורי פתיחת המיילים לא פחתו למרות שאני בטוח שגם המיילים שלי מגיעים לכרטיסיה קידומי מכירות כי אני שולח באמצעות רב-מסר.
יש עוד יתרון אחד לשינוי האחרון: מי שלוחץ על כרטיסיה קידומי מכירות יודע שימצא שם מיילים שכל כוונתם למכור לו משהו (עכשיו או בעתיד). במילים אחרות, מי שלוחץ על כרטיסיה קידומי מכירות יודע בדיוק למה לצפות ולכן הוא יותר 'פתוח למכירה'. ימים יגידו
הי זהר
מניתוח של אחוזי פתיחה אצל כמה עשרות לקוחות שלי, אנחנו רואים שחלקם מושפעים מעט מאד אם בכלל אבל יש עסקים שרואים ירידה של כ-10% באחוזי הפתיחה. דבר מעניין נוסף הוא שאנחנו רואים שעסקים שעובדים מול עסקים נפגעו פחות בעוד עסקים שמשווקים ללקוחות פרטיים נפגעו יותר. כמובן שזה עוד זמן קצר מדי ומעט מדי נתונים כדי לגבש מסקנות…
החידוד שלך לגבי העובדה שלקוחות יידעו למה לצפות במיילים שיווקיים מצוין. תודה !
יופי של סרטון,
חשוב וממוקד, בעל ערך משמעותי ביותר
תודה רבה על השיתוף
תודה ריבי 🙂
תודה מוטי !
נאה דורש ונאה מקיים!
שנה טובה לך וליקיריך!
ושוב תודה ,
ליא
תודה ליא ושנה טובה !
הי מוטי
להפוך משבר להזדמנות, איזה יופי.
קצר קולע ממוקד ואפקטיבי.
תודה
אני רואה את זה כך –
גוגל "מכריחים" אותנו לעשות יותר למען הקהל שלנו. אין הרבה הזדמנויות טובות כאלה… 🙂
תודה,
קצר חד ולעניין, מרענן את הידע,
כמה טוב לשמוע את זה מפי המומחה.
שנה טובה, הרבה הצלחות והנאה בשנה החדשה.
תודה גלית ושנה טובה גם לך !
מעולה.
זאת פעם ראשונה ששומעת אותך מדבר,
ורציתי לתת לך פידבק-
אתה מדבר בקצב מהיר יחסית,
ו… זה מעולה!! (בשבילי)
מעביר הרבה תוכן בזמן קצר,
והיות שזה סרטון, תמיד אפשר לשמוע שוב.
תודה רבה!
הי טל
תודה על הפידבק !
מחקרים מראים שקצב קליטת המידע שלנו בשמיעה גבוה עד פי 4 (!) מקצב הדיבור שלנו. מי שמשתשמש בידע הזה מצליח להעביר יותר מידע באותו זמן.
(ואני משתמש בזה כצידוק לדיבור המהיר שלי… 🙂 )
תודה רבה, תמיד שווה לשמוע את מה שיש לך להגיד.
תודה רבה שרה !
חד כתער,ברור ולענין כתמיד!
תודה מוטי
תודה רבה יקירתי 🙂
תודה מוטי
כמו שאומרים 'נאה דורש ונאה מקיים' באמת הסרטון הזה עומד בכל הסטנדרטים שאתה מציב כאן.
תוכן מעולה ובאמת עושה סדר בעניין הזה של תיבות המייל החדשות.
תודה על הפירגון !