בשבועות האחרונים גוגל מעוררת "מיני רעידת אדמה" בעולם השיווק בדואר אלקטרוני. גוגל שינתה את הממשק של שירות הדואר Gmail, שיודע לזהות ולנתב מיילים המגיעים ממשווקים.

אז אחרי ששקעו קצת ענני האבק,
הגיע הזמן להגיד את האמת –
השינוי ב Gmail מעולה למשווקים (או לפחות לחלק מהם…).

איך תדאגו להיות בצד הנכון של השינוי, מהם שלושת הדברים שעליכם לעשות כדי שהלקוחות שלכם ימשיכו לקרוא את המיילים שלכם, מהי "תכנית החלוקה" של דואר אלקטרוני – כל זאת בוידאו הזה.

צפיה מהנה (ומועילה…)

 

תגובות פייסבוק