איך יוצרים מוטיבציה תמידית אצל אנשי מכירות

//איך יוצרים מוטיבציה תמידית אצל אנשי מכירות

איך יוצרים מוטיבציה תמידית אצל אנשי מכירות

כדי שאנשי מכירות יתנו את הביצועים הטובים ביותר שלהם לאורך זמן ויהיו כל הזמן בטופ מבחינת מכירות, הם חייבים שתהיה להם מוטיבציה.

ללא מוטיבציה, איש המכירות יביא תוצאות הרבה פחות טובות ממה שהוא יכול באמת.

ישנם 2 כלים שמייצרים מוטיבציה תמידית מאוד מאוד חזקה אצל אנשי מכירות לקום כל בוקר ולמכור עוד ועוד ועוד.

מהם 2 הכלים הללו?
צפו בסרטון ותגלו:

 

סרטון זה הוא חלק מסדרת סרטונים ייחודיים שהוכנה לקראת "תכנית מרשל" – תכנית ייחודית ופורצת דרך שמאפשרת להוביל אנשי מכירות לביצועי שיא במינימום מאמץ.

במסגרת התכנית אנחנו נבנה יחד עם כל אחד מהמשתתפים שיטת מכירות ותהליך מכירה שמותאמים לחברה שלו.

התכנית בנויה מ-3 מפגשים, בימי חמישי, בתאריכים 28.2.2019, 7.3.2019, 14.3.2019.

למידע נוסף והרשמה, מלאו את פרטיכם כאן:




אנחנו שונאים דואר זבל לפחות כמוכם. לעולם לא נעביר את כתובת המייל שלכם לאף אחד. בלחיצה אתם מאשרים קבלת עדכונים מביזנס וויזארד אך תוכלו להסיר את עצמכם בכל עת.

לפרטים ומידע נוסף על תכנית מרשל, לחצו כאן.

אם מעניין אתכם להשקיע מאמץ קטן מאד (3 ימים של עבודה איתנו), כדי לקבל בתמורה את היכולת להוביל את הצוות שלכם למכור הרבה יותר, השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

כמו תמיד, אתם מוזמנים להגיב, לשאול שאלות או סתם להתווכח 🙂
אנחנו כאן – תרגישו חופשי לדבר איתנו!

תגובות פייסבוק
By |2019-03-12T17:34:59+00:00פברואר 19th, 2019|מכירות|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment

נגישות