בד"כ, כשעושים פרסום אונליין, עושים איזשהו קמפיין שהמטרה שלו היא להביא לאינטרקציה עם הקהל ולגרום לכמה שיותר אנשים להשאיר לנו פרטים כדי שנוכל למכור להם, או להוביל אותם לדף מכירה, לאתר שלנו או לחנות.
מי שעושה אינטרקציה אך לא משאיר פרטים, ימשיך להיחשף לקמפיין רימרקטינג ובד"כ שם יסתיים התהליך.
כשאנחנו פועלים באופן הזה, אנחנו משאירים הרבה כסף על הרצפה.
אם נפעל בדרך קצת שונה, שמתחשבת בצורה בה אנשים חושבים ומקבלים החלטות ובמה שמונע מאנשים לקבל החלטות, נוכל להוציא הרבה יותר מכירות מכל שקל שאנחנו שמים על פרסום אונליין.
כך למשל, לא כל מי שהשאיר פרטים בעקבות קמפיין שעשינו ועובר לטיפול צוות המכירות שלנו, צריך בהכרח לצאת מתהליך השיווק.
והאם הדרך היעילה להמשיך לפרסם ללקוח שצפה בקמפיין שלנו, היה באינטרקציה, אך לא השאיר פרטים, היא בהכרח קמפיין רימרקטינג פשוט?
צפו בסרטון שהכנו עבורכם:
אנחנו כאן ומעניין אותנו מה יש לכם להגיד!
השאר תגובה