לימונדה!

כך תוציאו הרבה יותר כסף מרשימת התפוצה שלכם,
בלי להגדיל אותה ובהשקעה קטנה של זמן.

25-26.12.2018 

9:00-16:30

בית ציוני אמריקה 

מוטי סחראי
מנכ"ל ובעלים, ביזנס וויזארד

לבדיקת התאמתכם לסדנה לחצו כאן

בשנים האחרונות אנחנו עדים לירידה דרמטית באחוז הפתיחה הממוצע של מיילים שנשלחים לרשימות תפוצה. אם לפני 3-4 שנים אחוז הפתיחה הממוצע ברשימות גדולות עמד על כ-25-30%, היום אחוז פתיחה ממוצע של 15% נחשב לטוב מאד, ומדוורים רבים מתמודדים עם אחוזי פתיחה נמוכים בהרבה. 

ההנחה הרווחת היא שהירידה הזו נגרמת בשל עומס של דיוורים שמקבלים לקוחות פוטנציאליים, שמוצפים במיילים ולכן לא פותחים את כולם. אבל הסיבה הזו היא רק חלק קטן מהבעיה, ואינה הסיבה העיקרית לירידה באחוזי הפתיחה.

הסיבה העיקרית קשורה לדרך בה אנחנו, המדוורים, עובדים עם רשימות התפוצה שלנו, הדרך בה אנחנו משתמשים במערכות 

הדיוור, ויותר מהכל - היא קשורה לצורה בה ספקיות המייל הגדולות (בעיקר Gmail), דורשות מאיתנו לעבוד, דרישות שרוב המדוורים כלל לא מכירים! 

הפועל היוצא הישיר של הירידה באחוז הפתיחה הממוצע של מיילים, הוא ירידה בהכנסות והפסד כסף.

החדשות הטובות הן, שאפשר להעלות דרמטית את אחוזי הפתיחה!

בשנים האחרונות אנחנו ב-Business Wizard צברנו ידע יוצא דופן שמאפשר לנו להגיע לאחוזי פתיחה שנחשבים דימיוניים. כמה זה דימיוני? אחוז הפתיחה הממוצע ברשימות גדולות (עשרות אלפי נרשמים) שאנחנו מנהלים לאורך זמן הוא בין 50% ל-80%. אנחנו יודעים, זה נשמע דימיוני, אבל זו התוצאה של עבודה נכונה. 

מכיוון שאנחנו נשאלים באופן קבוע ויומיומי על הנושאים הללו, החלטנו לרכז את הידע הזה ולערוך סדנה חד פעמית, במסגרתה נעביר את כל הידע שלנו על רשימות תפוצה ועל איך להגיע, לאורך זמן ובאופן רציף, לאחוזי פתיחה מטורפים! המידע יועבר ללא סינון - אנחנו נלמד אתכם כל מה שאנחנו יודעים.

תקבלו מאיתנו את כל הסודות, המתכונים, התסריטים והפעולות שאתם צריכים לעשות כדי להביא לגידול דרמטי באחוזי הפתיחה של רשימת התפוצה שלכם ובהמשך ישיר לכך, לעלייה דרמטית בהכנסות מהמכירות לרשימת התפוצה.    

הסדנה תתקיים במשך יומיים רצופים, בתאריכים 25-26.12.2018,
בבית ציוני אמריקה

לבדיקת התאמתכם לסדנה לחצו כאן

למי מיועדת הסדנה?

למי שרשימת התפוצה היא אחד הערוצים המרכזיים בפעילות השיווק שלו.

למי שלא רק שולח ניוזלטרים, אלא גם מבצע מכירות דרך רשימת התפוצה.

אם אתם אחד מאלו, תחשבו שנייה מה היה קורה בעסק שלכם אם הייתם מכפילים את אחוזי הפתיחה של המיילים שנשלחים לרשימת התפוצה שלכם?

מה יקרה בעקבות הסדנה?

יישום של העקרונות והפעולות (הפשוטות יחסית) שיילמדו בסדנה, יביא לעלייה דרמטית באחוזי הפתיחה של המיילים שאתם שולחים לרשימת התפוצה שלכם. מה זו עלייה דרמטית? עליה של 100%, 200%, 300% וגם יותר…

 מדוור שעומד על אחוזי פתיחה של 15% יכול להגיע ל-50%. יותר מכך, מדוור שעומד על אחוזי פתיחה של 5% יכול להגיע ל-50%(!) נשמע דימיוני? מבטיחים לכם שזה לא...

משתתפי הסדנה ילמדו איך בעבודה נכונה אפשר להגדיל דרמטית את אחוזי הפתיחה של דיוורים שנשלחים לרשימות תפוצה.

*שימו לב: הסדנה רלוונטית רק למדוורים מנוסים, 
שעובדים עם רשימות תפוצה לאורך זמן.  זוהי אינה סדנה למתחילים.

לבדיקת התאמתכם לסדנה לחצו כאן

מהם הנושאים שנלמד שם, בגדול?

הסדנה תתחלק ל-5 חלקים עיקריים, כפי שמפורט להלן: 

כדי לשחק את המשחק צריך להכיר את הכללים

כולנו מנוסים בשליחת דיוורים לרשימות תפוצה. סיגלנו לעצמנו הרגלים מסוימים, יש לנו נהלי עבודה ואנחנו מבצעים את פעילות השיווק המשמעותית הזו באופן שוטף.
העניין הוא כזה: לספקיות המייל הגדולות יש כללים אחרים ממה שרובנו חושבים. וכדי לדוור נכון,  אנחנו חייבים (חייבים!) להכיר את הכללים האלה.

המערכת שלי ואני

בחלק זה נלמד איך מערכת הדיוור בה אנחנו משתמשים משפיעה עלינו כמדוורים ואיך אנחנו משפיעים עליה (כן כן, למערכת הדיוור יש השפעה על השאלה האם (וכמה) מיילים שלנו יכנסו לתיבת דואר הזבל או לא וגם להתנהלות שלנו יש השפעה על מערכת הדיוור ועל הדירוג שלה). 

עשה ואל תעשה בבניית האימייל לדיוור

בחלק זה, לאור התובנות בנוגע לאיך ש-Gmail קוראים את המיילים שלנו ומה הם מצפים לראות שם, נצלול לצד הטכני של איך צריך להיות בנוי המייל שאנחנו שולחים לרשימה שלנו.
אין צורך להילחץ! לא נדרש כאן ידע טכני מקדים.  

תהליכי עבודה נכונים

בניית הדיוור בצורה נכונה באופן טכני היא אינה חזות הכל. כדי שבאמת נצליח להעלות את הדירוג שלנו ולהגדיל את אחוזי הפתיחה, עלינו לנהל תהליכי עבודה נכונים.
בחלק זה יינתנו למשתתפים
"מתכונים" של ממש - תרשימים של תהליכים מוכנים, שמסבירים כיצד לעבוד נכון ע"מ שאחוזי הפתיחה שלנו יעלו. העניין הוא, שרוב המדוורים פשוט "מתקיפים" את רשימת התפוצה שלהם ואז אנשים מקבלים מסרים שפחות רלוונטיים אליהם ואחוזי הפתיחה יורדים. ככל שאחוזי הפתיחה יורדים, Gmail מורידה לנו אותם עוד יותר וחוזר חלילה. עבודה נכונה, תביא לעליה באחוזי הפתיחה, מה שיוביל את Gmail להעלות לנו אותם עוד יותר.
נשמע מעניין? אתם לא מבינים עד כמה... 

כלי עזר

ישנו סט כלים לניהול ומדידה, שמאפשר לנו להגיע לתוצאות טובות יותר באחוזי הפתיחה. אנחנו נציג לכם את הכלים האלה ואת השימוש בהם. חלק מהכלים הם חינמיים וחלקם הם בתשלום. לא כל מדוור צריך את כל הכלים אבל רצוי מאוד שכל מי שעוסק בדיוור לרשימות תפוצה יכיר את הכלים הללו, כדי לדעת מה מתאים לו ומה לא.

לאורך כל הסדנה נציג דוגמאות אמיתיות מרשימות תפוצה שניהלנו בעבר ושאנחנו מנהלים כיום 

מספר המקומות מוגבל - בדקו התאמתכם לסדנה

1.

2.

3.

4.

5.

*הסדנה רלוונטית רק למדוורים מנוסים, שעובדים עם רשימות תפוצה לאורך זמן. זוהי אינה סדנה למתחילים.

*שימו לב: הסדנה רלוונטית רק למדוורים מנוסים, שעובדים עם רשימות תפוצה לאורך זמן. זוהי אינה סדנה למתחילים.

מה עוד מקבלים?

חוברת עבודה המכילה את כל הפעולות שצריך לעשות כדי להעלות את אחוזי הפתיחה של מיילים שאתם שולחים לרשימת התפוצה שלכם, עם הסברים מפורטים ביחס לכל אחת מהפעולות.

"רשימת המתכונים" שלנו לעבודה נכונה עם רשימות תפוצה - תהליכי עבודה מובנים שמאפשרים להוציא הרבה יותר כסף מרשימת התפוצה.

ריכוז של כל ההגדרות הטכניות שצריך לעדכן ולקודד כדי שהמיילים שלכם לא יגיעו לתיבת הספאם, כולל הסברים מפורטים ביחס לכל הגדרה וקוד. כל מה שתצטרכו לעשות, זה להעביר את החומר הזה לאנשים הטכניים שלכם לביצוע.

 מענה לכל שאלה שיש לכם על יישום התוכן של הסדנה למשך חצי שנה.

עדכונים שוטפים - מכיוון שהתחום הזה הוא דינמי ומשתנה כל הזמן, בכל פעם שאנחנו נתקל בעדכון חדש בתחום, אנחנו נעדכן אתכם מה בדיוק צריך לעשות ואיך לעשות את זה.

כפי שכבר ציינו, הסדנה רלוונטית רק למדוורים מנוסים, שעובדים עם רשימות תפוצה לאורך זמן. זוהי אינה סדנה למתחילים.

לבדיקת התאמתכם לסדנה לחצו כאן