אחד מערוצי השיווק היעילים ביותר הוא הפניות (Referrals), או בלשון פשוטה יותר – שיווק מפה לאוזן.

בד"כ, כשאנחנו מקבלים הפנייה ללקוח פוטנציאלי, שעשוי להתעניין במוצר או בשירות שלנו, אנחנו מתייחסים אליה כליד שבשל לתהליך מכירה (Sale Qualified Lead).
אך חשוב לשים לב שבהרבה מהמקרים, זה לא המצב.
טיפול בהפנייה מסוג זה באמצעות אקט מכירתי, עשוי להקטין את הסיכוי להמרה.

איך נדע להבחין בין סוגי ההפניות שמגיעות אלינו וכיצד לטפל בצורה נכונה בכל סוג של הפניה?

צפו בסרטון שהכנו בשבילכם…

 

וזיכרו: מומלץ מאוד לבקש הפניות. ניתן לבקש הפניות מלקוחות שלכם, מאנשים שהתעניינו במוצר או בשירות שלכם אך לא רכשו, משותפים עסקיים, מספקים ועוד ועוד.
זהו ערוץ שיווק יעיל ביותר – אל תפספסו אותו.

כמובן שכמו תמיד, אתם מוזמנים להגיב, לשאול שאלות או סתם להתווכח.
אנחנו כאן ומעניין אותנו מה יש לכם להגיד!

תגובות פייסבוק