לאחרונה החלו בפייסבוק לאפשר הוספה של פיקסל (קוד המעקב של פייסבוק) לקבוצות, מה שמאפשר למנהלי קבוצות ומשווקים לעקוב אחרי הפעילויות של חברים בקבוצה אחרי שהם מקליקים על פוסט.

למי זה טוב?

האפשרות של מעקב מדויק יותר אחרי התנהגות של חברים בקבוצה נותנת עוד סיבה מעולה להשתמש בקבוצות פייסבוק, בעיקר לאור ההאטה בגידול של מספר המשתמשים בניוזפיד של פייסבוק.
הפיקסל מאפשר להבין טוב יותר את הפעולות של חברים בקבוצה, ליצור רמת מעורבות גבוהה יותר של חברים וגם לנטר המרות של לקוחות שהגיעו דרך הקבוצה.

השיווק החדש

בניה של קהילות סביב מותג, מוצר או רעיון מאפשרת למשווקים ליצור קהל גדול של לקוחות נאמנים ו״מפיצי בשורה״, וקבוצות בפייסבוק הן אחד הכלים הנוחים ביותר להיות בית לקהילות כאלה.
רמת המעורבות בקבוצות הוא גבוה ביותר, החברים מקבלים התראות מהפעילויות בקבוצה והן מאפשרות ערוץ תקשורת איכותי לחברות ועסקים עם הקהל.

עכשיו הכלי הזה הופך להיות עוצמתי אפילו יותר

המידע שנצבר מהפיקסל בקבוצות יהיה זמין בדף ה-insights של הקבוצה (נתוני השימוש של הקבוצה).
כרגע הוספה של פיקסל אינה אפשרית בכל הקבוצות, ובכל מקרה אפשרית רק בקבוצות בהן מעל 50 חברים.

איך מוסיפים את הפיקסל?

בעמוד הקבוצה נכנסים ל-edit group settings, גוללים עד לחלק של facebook pixel, שם ניתן לבחור בהוספה של פיקסל קיים או ביצירת פיקסל חדש.

ככה זה נראה:
Facebook Pixel

כך זה נראה בעמוד נתוני השימוש:
Facebook Group Insights

אם אתם מנהלים קבוצות פייסבוק, הוסיפו את הפיקסל כבר עכשיו, או בקשו ממנהל המדיה הדיגיטלית שלכם לעשות זאת.
אם אתם עדיין לא משתמשים בקבוצות – זה בהחלט כלי שאתם רוצים לבחון…

 

מעניין אותנו לשמוע אתכם!
כמו תמיד, אתם מוזמנים להגיב, לשאול שאלות ולהתווכח אם משהו לא נראה לכם

תגובות פייסבוק