תפסיקו לפרסם בפייסבוק

//תפסיקו לפרסם בפייסבוק

תפסיקו לפרסם בפייסבוק

תפסיקו לפרסם בפייסבוק!

אני רוצה להראות לכם דרך להגדיל משמעותית את ההחזר על ההשקעה בתקציב הפרסום בפייסבוק.
זו דרך פשוטה, שההשקעה הנדרשת בה זניחה, והיא מאפשרת להשתמש בפייסבוק כמכפיל כח בגיוס לקוחות חדשים לחברה שלכם, ולמרות זאת, רק בחברות בודדות משתמשים בה.

אז למה להפסיק לפרסם?

אני לא באמת רוצה שתפסיקו לפרסם בפייסבוק. אני רוצה שתפסיקו רק לפרסם בפייסבוק.
אם אתם, כמו רוב המפרסמים, מתייחסים לפייסבוק כמנוע לפרסום, יצירת תנועה (טראפיק), אינטראקציה עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים, ברנדינג וגיוס לידים – אתם מפספסים את אחת היכולות המופלאות של הפלטפורמה הזו.
פייסבוק יכולה להיות מכפיל כח שמאפשר לצוות המכירות שלך לסגור יותר עסקאות.

רגע, מה…?

מרבית העסקים משתמשים בקמפיינים בפייסבוק ככלי פרסום נטו. כלומר, מעלים לפייסבוק קמפיינים שהמטרה שלהם היא לעניין לקוחות פוטנציאליים במוצר או בשירות שלהם ולשכנע אותם שהם עדיפים על המתחרים.

ברגע שמי מהלקוחות הפוטנציאליים של אותם עסקים, שנחשף לקמפיין בפייסבוק, פנה להתעניין במוצר או בשירות של העסק, הוא יוצא מהקמפיין ועובר לתהליך המכירה.

פייסבוק, לכאורה, עומדת בציפיות של אותם עסקים. היא משמשת כמנוע פרסום שיודע ליצור חשיפה לקהלים, המרות ולידים, ושיודע להיות פלטפורמה לברנדינג, לחיזוק המותג, ולפעילות סושיאל.

כאן בדיוק רוב העסקים – וכנראה גם אתם – מפספסים משהו.

למרבית האנשים יש חסמים מסוימים, וגם כשהם כבר מתעניינים במוצר או שירות מסוים אליו נחשפו במהלך שיטוט בפייסבוק, זה עדיין לא אומר שהם שלמים עם ההחלטה לרכוש את אותו מוצר או שירות.
קמפיין פרסומי נטו אינו מטפל באותם חסמים ועצם הפניה לבית העסק לא בהכרח תוביל למכירה.

אבל – וזה אבל גדול(!) – החדשות הטובות הן, שניתן (ורצוי) להשתמש בקמפיינים בפייסבוק לא רק ככלי פרסום, אלא גם כתהליכים תומכי מכירה וכקמפיינים שמגדילים המרות.

מדובר בטכניקות שאפשר וכדאי מאוד לנהל במקביל, ומגבירות במכפלות את היעילות של תהליכי המכירה.

הרעיון הוא להמשיך להפנות אל הלקוח הפוטנציאלי מסרים גם אחרי שהוא הפך לליד. לא את אלו שהוא כבר ראה, אלא כאלה שמתייחסים ורלוונטיים לתהליך קבלת ההחלטות שלו, ונותנים לו תשובות שמעניינות אותו וחשובות לו.

אלו יכולים להיות קמפיינים ש"מציפים" התלבטויות של לקוחות ונותנים להן מענה, או קמפיינים שחושפים את הלקוח לכתבות/מאמרים מהתקשורת ומחזקים את הרצון לרכוש (מאמרים כאלה יכולים להיות של גופי תקשורת מוכרים שנחשבים נייטרליים ומייצרים אצל הלקוח אמינות, ולאו דווקא תוכן שאנחנו מייצרים).

אחת הטקטיקות היעילות ביותר היא לחשוף את הלקוח לקמפיין של סרטוני עדויות של לקוחות מרוצים.

אחד הכלים האפקטיביים ביותר בטכניקה הזו נקרא 'עדויות משורשרות', כאשר כל עדות של לקוח שכבר רכש את המוצר או השירות של העסק עונה במדויק על התלבטות אחרת שמעסיקה את הלקוח הפוטנציאלי שלנו.

מרגע שלקוח פוטנציאלי התעניין במוצר או שירות הוא נחשף לעדויות המשורשרות, אשר בזו אחר זו, מפרקות את חסמי הרכישה שלו.

בכל מקרה, תמיד, תמיד(!) מומלץ להתייחס לבעיות ולהתלבטויות של הלקוחות שלכם ולעזור להם לפרק אותן ולקבל החלטה נכונה.

בקיצור – לשאלתכם למעלה, (מה עובר עלי… זוכרים?) המסר שלי הוא זה:
תפסיקו רק לפרסם בפייסבוק…
הגיע הזמן שתעשו בכלי העצום הזה שימוש נכון יותר, שייתן לכם תוצאות טובות הרבה יותר.
תנסו, זה עובד!

עד הפעם הבאה,
לכו למכור משהו:-)
מוטי סחראי

תגובות פייסבוק
By |2018-08-28T17:22:16+00:00אוגוסט 28th, 2018|שיווק|1 Comment

About the Author:

One Comment

  1. ראשלין רדליך 29/08/2018 at 14:41 - Reply

    לגמרי מדוייק זו הדרך להשאיר את הלקוחות בתודעה

Leave A Comment

נגישות